ריסוס נגד פרעושים בבית

שלמו פחות ! קבלו יותר !

בניגוד למה שרבים נוהגים לחשוב, אותם בעלי חיים קטנטנים, המכונים פרעושים, אינם נחלתם הבלעדית של בעלי חיים מוזנחים. למעשה, הפרעושים גם תוקפים את בני האדם. לפיכך, ריסוס נגד פרעושים בבית הוא חיוני, גם עבור בעלי החיים וגם עבורנו בני האדם, משום שמעבר לאי הנעימות של העקיצות, הפרעושים מעבירים גם מחלות וגורמים לפגיעה בעור שלנו ובמקרים קיצוניים, גם מעבר לכך. 

מוצצי הדם

קודם כל בואו נעשה סדר: למרות שמותיהם הדומים, העובדה ששניהם קטנים וששניהם ניזונים מדם, יש הבדל משמעותי בין פשפשים לפרעושים. עקיצותיהם שונות, אזורי העקיצה שונים ופרעושים מעדיפים קודם כל דם של חיות, אבל הדבר המעניין אותנו יותר, הוא העובדה שחיסול פרעושים פשוט יותר משל הפשפשים והוא דורש פעולה פשוטה של ריסוס נגד פרעושים בבית ובחצר.

איך מגיעים הפרעושים מוצצי הדם אלינו? בד"כ על ידי בעלי החיים, בין אם הם חיות בר ובין אם חיות מחמד, במיוחד החתולים והכלבים. הפרעושים נדבקים לפרווה של החיות, עוקצים ומוצצים את הדם שלהם ונכנסים איתם לבית שלנו. ברבים מהמקרים, הם עוברים לספות ולשטיחים ושם הם מתמקמים ומשם הם ממשיכים להזיק. 

גם טיפול וגם ריסוס

רבים גם טועים לחשוב, שהפרעושים נמצאים ומגיעים רק אם יש חיות מחמד. משפט זה נכון רק בחלקו, משום שגם אם ביצעתם לחיות שלכם טיפול נגד פרעושים וגם אם בכלל אין לכם חיות מחמד, יתכן ותסבלו מפרעושים. למה? כי חיות רחוב, יכולים להביא לכם את הפרעושים לחצר, שם הם יזנקו אליכם מהדשא לעבר הרגלים. אגב, כאשר אנו מדברים על 'יזנקו', כדאי שתדעו, שלפרעוש הקטנטן יכולת זינוק מדהימה ביחס לגודלו והוא יכול לעבור גובה של מעל 30 ס"מ. אפשרות נוספת להכנסת הפרעוש לבית היא ע"י מכרסמים, כמו עכברים וחולדות, שגם על הפרווה של יש פרעושים.

איור נחשים

אם הם כבר נכנסו לנו לבית ולא ביצענו ריסוס נגד פרעושים בבית, הפרעושים יתחילו להתרבות בקצב מדאיג ומהיר של אלפי פרעושים בחודש. הם עושים זאת ע"י הטלת ביצים שהופכים לרימות. לכן חשוב שריסוס נגד פרעושים בבית, יעשה באופן אגרסיבי שיביא בחשבון חיסול של כל התצורות של הפרעוש, אחרת הוא ימשיך להתרבות.

ריסוס נגד פרעושים בבית

קודם כל חשוב תמיד לשמור על ההיגינה של בעלי החיים ולהיוועץ בווטרינר לגבי טיפול בשמפו מיוחד או בחומרים אחרים כנגד פרעושים. מלבד זו,  ישנם תכשירים וחומרים לריסוס נגד פרעושים בבית באופן עצמאי. כמובן שיעילותם פחותה מטיפול כולל ובכלל, אם הפרעושים כבר התמקמו ובהיקפים גדולים, מומלץ להזמין הדברה מקצועית.

ההדברה, אינה נערכת באופן נקודתי, אלא כולל פעילות על שטח רחב וגדול. לפני בוא המדביר, יש לבצע ניקוי ושאיבה בעוצמה חזקה של כל המזרונים, ספות, וילונות ושטיחים שבהם יכולים להיות פרעושים, כולל בחלקים הנחבאים שלהם ובחריצים. יש לכבס אריגים ומצעים חשודים. יש גם לשטוף ולעשות טיפול נגד פרעושים לבעל החיים, ביום הריסוס נגד פרעושים בבית. המדביר יפזר ריסוס בלחץ גבוה, כדי לכסות כמה שיותר שטחים, וכדי שתתבצע הדברה הן לפרעושים והן כנגד הביצים שלהם. מדביר מקצועי גם ירסס בשטחים חשודים מחוץ לבית, בהם יכול להיות מרבץ של פרעושים. 

ריסוס נגד פרעושים בבית בטוח וסביבתי

מכיוון שריסוס נגד פרעושים בבית, כולל בתוכו גם טיפול בבעלי החיים, פותחו בשנים האחרונות ריסוסים המבוססים על חומרים ירוקים, ידידותיים לסביבה ובלתי מזיקים לבעלי חיים ולאדם. ועדיין, ההמלצה היא להרחיק את בעלי החיים לכמה שעות ספורות, לאחר הריסוס. מומלץ גם לבדוק כי המדביר משתמש בחומרים המאושרים ע"י המשרד לאיכות הסביבה וכי הוא בעל רישיון הדברה. מחיר ריסוס נגד פרעושים בבית, תלוי היקף אזורי הטיפול וגודלם והוא נע החל מ-300 ₪ בממוצע.

'מרכז ההדברה' הינה חברת הדברה מקצועית ומובילה, המטפלת כנגד כלל סוגי המזיקים בבית. נשמח לעמוד לרשותכם לכל קריאה ושירות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
האם חתולים ממגרים נחשים

חתולים ונחשים הם שני מינים נפרדים שהתקיימו יחד בסביבות שונות במשך מאות שנים. מקובל להאמין שלחתולים יש אינסטינקטים טורפים ועלולים לעורר נחשים, מה שמוביל למפגשים שעלולים להיות מסוכנים. במדריך מקיף זה נחקור את הקשר בין חתולים לנחשים, נבחן את התנהגויותיהם, נטיותיהם והסבירות שחתולים יתגרו בנחשים. על ידי הבנת הדינמיקה הזו, בעלי חיות מחמד וחובבי חיות בר יכולים לנקוט באמצעים מתאימים כדי להבטיח את הבטיחות והרווחה של שני בעלי החיים.

הדברה למשרדים

שמירה על סביבת משרד נקייה ונטולת מזיקים היא חיונית לקידום הפרודוקטיביות, רווחת העובדים וההצלחה הכוללת של העסק שלך. מזיקים עלולים לגרום לשיבושים, להזיק לרכוש, להפיץ מחלות ולהכתים את המוניטין של החברה שלך. יישום אמצעי הדברה יעילים בחלל המשרד הוא חיוני. במאמר מקיף זה, נחקור על מזיקים נפוצים במשרד, נדון באמצעי מניעה, ונספק הנחיות לגבי יישום אסטרטגיות הדברה יעילות ליצירת סביבת עבודה נטולת מזיקים.

הדברה לבית מעץ

בתי עץ משדרים חמימות, קסם וחיבור לטבע. עם זאת, מבנים אלו רגישים גם למזיקים שונים העלולים לגרום לנזק, לפגוע בשלמות המבנית ולהשפיע על ההנאה הכוללת מהבית. יישום אמצעי הדברה יעילים הוא חיוני לשמירה על ההשקעה בבית העץ שלך. במאמר מקיף זה, נחקור את המזיקים הנפוצים המתמקדים בבתי עץ, נדון באמצעי מניעה ונספק הנחיות לגבי אסטרטגיות הדברה יעילות.

כמה עולה לוכד נחשים
כמה עולה לוכד נחשים?

כמה עולה לוכד נחשים? ישנם סוגים מסוימים של שירותים, שכאשר הם נדרשים לנו, זה לא ממש משנה כמה הם עולים. כך למשל, כשקרוב משפחה חווה

מחיר לוכד נחשים
מחיר לוכד נחשים

מחיר לוכד נחשים תפיסת החיים האלגנטית ביותר בכל הקשור לצריכת שירותים היא כזאת ששמה את הדגש על האיכות ללא חשבון למחיר. אלא שעם אלגנטיות לא

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!